Lördag :)

Hej alla bloggare, idag på morgonen åt jag frukost sen så ville jag gå ut och promenera så jag Edina och min kanin (Bella) Vi gick älta sjön runt:) Det var kul, nu är pappa klar med fönstret det blev jätte fint. Sen så åt vi nudlar till lunch, Sen så åkte jag och mamma till sickla jag köpte två jätte,jätte fina tröjor:

 Mina två tröjor för bara 98 kr jätte billigt.

 En bild på den svarta, det finns ett snöre bakom som  man knyter jätte fin

 på den andra :)

 Här har ni bevis att dom kostade så.
Nu så är jag inne på datorn vi ska snart äta middag det blir friterad kyckling med nudlar mmmm mums. Sen så ska vi basta och sätta ansiktbehandling m.m.
Sen kanske jag kollar körslaget. :) Ha det bra kram..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0