Helllu :D

HEJ!!!!!!!! Igen alla bloggare, de är en ny dag och ett nytt inlägg, så min dag började med att jag vaknade klockan kvart i sju, sen så gick jag och åt frukost det var musigt :D
Sen så satte jag lite mascara på mig sen så gick jag till skolan, men vi hade jumpa först (BORING) Men man måste visa att det är kul för jag vill ha höga betyg i jumpan så aja:D
Sen så hade vi svenska sen så hade vi franska, och läraren suger.
Sen hade jag elevrådet, då pratade vi om skol-tröjorna och så ska vi göra spel på borden. :D Jga och mina nadra två kompisar ska måla i skolan.
 När jag kom hem så hade mamma städat vardagsrummet, FINT
Och så åt jag mellis gott!!!!!!!!
Så nu sitter jag framför datorn.
Min lillasysters rum är klart det är jätte fint :D
Ikväll ska jag kolla på top model, för igår kollade vi på bygglov för dom byggde en pool .D
Men hörde att Isis åkte ut det var bra, vad ska hon göra där som är en man ???????????????
Men ha det bra kramiz från mig.

 Kroatien

Kommentarer
Postat av: mickan

ja, mallorca i sommar!

kan vi leka idaG`?

2009-01-21 @ 15:07:04
URL: http://klojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0