Hejsan svejsan :)

Hej alla bloggare idag började jag klockan tio :) (SKÖNT)
Kan jag bara säga.
Sen så vid skolan så jobbade vi som vanligt, till lunch blev det blodpudding usch (blod) men man fick potatisbullar så ett plus till det sen så har vi bara jobbat. När jag kom hem så hade mamma bakat pannkakor mums :)
Så nu sitter jag framför datorn och ska snart kolla på top model:) Men nu kollar jag på melrose place den är as bra det äör en (serie) :)
Snart ska jag till ip vi skall springa jag och mina fotbollskompisar. :S :)

 Snart kommer pappa hem och då ska han fortsätta med rummen min lillasyster och min lillebror ska få.
Sens ak jag ju äta middag sen får vi se vad jag hittar på duscha förstårs :)
Men ha det toppen hoppen skoja men vi ses på bloggen imorrn.
Bilder på idag :)
Oj det hände något men bilderna kommer imorrn eller på kvällen :) pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0