Hej!

Hej! Idag har jag vart iskolan som vanligt, men det roligaste var ju slöjden jag håller på att göra ett kuddfodral till min stora kudde.
När jag kom hem så hade mamma gjort semlor (mummsss) Sen så var jobbar gubbarna här för pappa ville prata med dom för vi ska göra om hallen också, kanske vardagsrummet :D
Men mitt rum är klart nu bara det är att dom ska göra något???? Längtar ska sätta gardiner sängen m.m
Sen/eller jag vet inte om vi ska åka till ikea för att handla möbler (kanske)
Nu sitter jag framme du vet vad.........
Kommer säker en bild på mitt rum när det är klart :D

Åååå just det imorrn åker jag på morgonen till (kungsberget) Jag ska åka skidor med klassen. Så jag kommer hem vid sju halv åtta, Men jag kommer skriva om den dagen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0