Hej igen: Söndag

Hej alla bloggare, jag tänkte att jag skriver nu om min dag.
Imorse vaknade jag klockan kvart över åtta och sen åt jag frukost, sen så frågade jag mamma om jag fick slinga mitt hår? Och det fick jag så jag hade på mig någon slags mössa sen så drog man håret ur den. Sen så hade jag lite kvar och det fick edina. Sen så sjöng vi singstar. Efter så år vi lunch.

Nu är pappa klar med rummet så dom håller på att fixa det, mamma håller nu på att sätta gardiner :)

Jag vet inte om vi ska springa eller prommenera idag:S

Nu så har jag tagit bilder på mig med slingorna, och när mitt rum är klart kommer det bilder på den också. Men ha en fortsatt trevlig kväll pusssssssssssss


 Skulle  försöka ta på håret men,men :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0