Hej, hellu :D Tjena tja, nanana

Hej alla bloggare, det är ny dag och en ny sak :S
Men iallafall  jag har vart i skolan och jobbat sen har vi haft sysljöd jag håller på att göra ett kudd-fodral till mitt nya rum :D
Nu är jag hemma har precis ätit mammas rulltårta med banan och chocklaf mums säger jag bara :D
Nu håller pappa på med min lillebrors rum :D
och på lördag vet du att då................................... då ska dom börja med mitt rum längtar så mycket, men iallafall så ska jag på träningen idag. Och så ska jag laga mat snart det ska bli korvstroganof med pasta :D
men ha en fortsatt trevlig kväll kramar från mig.




Titta här sover någon sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0