Hej hej:D

Hej alla läsare/bloggare. Det hade hänt att våran internet inte funkade så jag kunde inte komma in och skriva på bloggen, men nu kan jag det.
Det har varit en vanlig skoldag, förutom att jag hade kockskola vi gjorde kakor jag gjorde vaniljdrömmar (mums)
Sen när jag kom hem så gjorde jag läxan sen så gick jag ner och sjöng sing star (nananan)
Sen så kollade jag och edina på (Shes the man) Efter så åt vi nudlar med kyckling med kokosmjölk (värdens bästa mat) vad tycker du?
Nu ska jag äta min (center choklad)
Sen vet jag inte!!!!!! Jo just jag ska städa mítt rum för pappa ska fixa golvet i mitt rum imorrn, och då är det klart så jag flyttar in i mutt nya rum imorrn (kommer bilder hoppas jag)
Men ha det bra k´ramiz :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0