Godmorgon :)

Hej alla morgon-bloggare klockan är snart halv åtta och jag börjar skolan klockan kvart över nio :D

Men nu är jag inne på datorn idag ska pappa och mamma vara hemma för vi håller på att bli klara mett ett rum, vi ska ju det ett jätte stort rum till två rum :D Så pappa har bara liten bit av golvet kvar sen sätta väggen och sist men inte minst måla vitt, kanske blir fondvägg till min lillasyster :D
 Sen så kommer pappa börja med mitt rum, men innan det ska vi städa hela huset, fast det är inte så mycket men på balkongen och ute :D
Idag slutar jag tio över fyra, för vi ska ha kockskola :D :S
Men jag skriver mer om dagen sen ses
Iallafall igår på 3,5 km sprang jag på 13.55 minuter :D
HA EN TOPPEN DAG PUSSSSSSSS

 PUSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: mickan

Jag känner inte alla som komenterar min blogg!

p.s vi kan väl ses idag? 20 januari

2009-01-20 @ 15:39:10
URL: http://klojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0