Godmorgon ::D

Hej, och godmorgon. Vad gör ni? Jag vaknade klockan halv åtta och då kollade jga sen på "Lilla huset i prärien" Den var bra :D
Nu så ska jag snart ut med min kanin. Sen så får vi se om vi åker till ikea för att handla saker till oss och till våra nya rum. Pappa sa att vi ska få 5000 kronor var. Till våra rum :D
Jag ska köpa
1: En stor matta (vit) (rund)
2: Skrivbord
3: Spegel
4: Skåp
5: En soffa kommer kanske
6: Övrigt
Det ska jag köpa sen får vi se, men soffan kommer ta en tid innan jga köper den. Och så ska vi bygga om vår hall snart. Och kanske badrummet, med yaccuzi "stavning" :D
Men vi ses sen ska in i mitt nya rum :D

Kommentarer
Postat av: emilia

hej i morgon kan vi leka

2009-01-31 @ 12:39:04
Postat av: mickan

fin blogg!

kan vi ses i morron

komentera gärna min blogg www.klojs.blogg.se

2009-01-31 @ 18:03:43
URL: http://klojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0