Fredag :)

Hej alla bloggare, idag gick jag till skolan som vanligt fast sista dagen på veckan, ett plus till det .) :)
Sen när jag gick till skolan så var det bara jobb och jobb, buuuuu, men aja har iallafall haft kul med kompisarna och så blev jag godkänd på NO provet är stolt :)
Sen när jag kom hem så hade mamma bakat bullar och en cocos kaka mums!
Sen så kollade jag på top model:)
Sen så gick jag och köpte pizza:)
Det var gott, nu så sitter jag framför datorn och ska snart till konsum och köpa kanske godis fast min lillebror har en burk med massor  av tuggumin och ska köpa 20 tuggumin till :S
Men iallafall så ska jag kolla på lets dance :)
Ha en bra kväll kramiz.

 Kram från migg



Snart så sätter vi fönstret i vårat hus:)


Kommentarer
Postat av: Alice

Vem hejar du på i let´s dance ?

Kram, kram =)

2009-01-17 @ 14:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0