Fredag:)

Hej alla bloggare! Idag när jag vaknade så åt jag frukost och kollade lite på tv, sen kom byggar-gubben för han skulle fixa mammas och pappas rum. Men det är klart nu, fast dom ska måla en gång till, och sätta nytt golv. Men jag har faktiskt inte gjort så mycket, vi har vart ute och jag mamma och edina har vart i sickla och handlat mat, och kollat saker till våra nya rum fast vi ska till ikea imorrn och handla allt vi vill ha. Vi har precis ätit middag det blev tacos :) Sen så ska vi äta fruktsallad men massor av exotiska frukter:) mums!
Men vi ses imorrn, glöm inte att kolla på letcs dance :S heheheh. See ya ses

 kanonrna i kroatien längtar dit igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0