En rolig dag :D

Hejsan! Idag har jag vart hemma och gjort massor av saker. Men när mamma kom hem så åkte vi till sickla! Min lillasyster köpte ett par jeans och en jätte fin tröja, men jag köpte inget för jag sparar mina pengar till spanien-resan :D Vi har handlat på kvantum jätte mycket, vi köpte någon "japansk mix" Värkar god. Snart ska jag äta (mums) (hungrig)
Sen så väntar jag tills klockan åtta för då är det final i "Körslaget" Vet inte vem jag hejar på?????????
Till dessert kommer vi äta friterade bananer det är jätte gott fast det låter äckligt, komentera om du ätit det :D
Jaaaaa sen så.................... ÅHHH Just det jag och (edina min lillasyster) vi tog bilder på oss, och ritade på dom kolla in.................

 Jag som ligger i snön :D



Kommentarer
Postat av: mickan

filmen var bra!

japansk mix är jätte gott!

emilia och pappa såg en som snodde jeans på JC

2009-01-31 @ 18:35:04
URL: http://klojs.blogg.se/
Postat av: emilia

fin blogg



kolla gärna www.saning.blogg.se

2009-01-31 @ 20:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0