Tjenare bloggen :D

Hej!

Hade inget att göra så jag tänkte att  jag går in på bloggen och skriver lite. Jag har nyss äit nudlar. Sen har jag tvättat lilla fönstret vid brasan. Och så har jag torkat dam i vardagsrummet. Så nu vet jag inte vad jag ska göra, hade tänkt gå ut men orkar inte, vi får se sen om jag gör det.
Vad ska ni göra idag  skicka gärna en komentar där nere.
Skriver på kvällen sen mer.....

Här kommer lité bilder jag tog nyss...... Look at this.......
 
 Jag är ett spöke (buuu)

 Jag...... Med rosor....
 Jag (fult eheheh)

 Jag igen....... Med sopbublor
 Jag... Här kommer några roliga bilder på (www.photofunia.com)

 Usch vem är han? :D
 Nu ska jag gå och gifta mig hej då.....

 Åh kolla jag är tatuerad på bechams mage (coolt)
Hahahahah vi ses  sen :D eheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0