Stor handlat i ikea :D

Hej igen, nu har jag precis vart i ikea. Vi stor handlde där jag köpte.........
1: En vit matta (hårig)
2:Skrivbord
3:Blomma
4: Turkos filt
5: Spegel (lång)
6: Korg pännställ och m.m
7: En liten glas burk där jag ska ha mitt godis jag köpte i ikea med många påsar.
8: Ett stort ljus
9:En stor bräda där jag ska ha min böcker fats ingen bräda direkt men något sånt............ Just det en bokhylla :D
Sen så handlade vi massor av annat min lillasyster köpte en stor rund, svart spegel med coola mönster, jag  menar häftiga:D
Sen efter den stora handligen så skulle vi hämta min lillebror från ett bowling kalas :D
När jag kom hem så tog jag en punchrulle (damsugare) Snart ska jag börja ,med mitt rum......... Skriver senare pusssssssssssss :D
 Min damsugare (mums)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0