Skola,Skol-DM,Packning :D

Hej!

Idag vaknade jag klcokan sju D: Sen gick jag och åt frukost, sen så packade jag för vi skulle spela skol-DM (jätte kul) :D
När jag kom till skolan hade vi lektioner som vanligt. Som tur var, var det att jag missade franska provet för jag skulle spela skol-DM i stavan. Första matchen
Stavsborg-Ekliden 0-1
Stavsborg-Bagarmossen 4-0
Stavsborg-???? 3-0
Vi vann två och förlorade en om vi hade vinnut första matchen hade vi kommit vidar och mött andra lag från andra städer i sverigen "tror jag inte helt säker :s"
Jag gjorde tre mål och är nöjd :D
När jag kom hem så satte vi igång att packa  Fast det här är bara lite av min packning haar mer :D
Sen så satte jag mig framför datorn och slappade.
Ikväll ska jag duscha kanske äta godis pch se "Lets dance"
Sen måste jag lägga mig för vi ska vakna klockan fem eller sex på morgonen D:

Så tyvär bloggen kommmer jag inte att skriva på två dagar men lovar att skriva när jag kommer hem.
ÅÅå just det sista dagen alltså måndag då ska vi bada i ett badhus som heter Acou Nova
 Det är jätte kul där, var där förra året... Här kommer en till bild eheheh

 Så där, då var det sista bilden.
Ha det bra så ses vi "Ha ett bra sportlov" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0