Min roliga dag.........

Hej!

Idag har jag vart hemma med min lillasyster Edina, vi kollade på tv det var någon film! Dn var ganska bra. Sen har vi ätit pizza :D
Sen när mamma kom hem så körde vi en lek, jag vet inte vad den heter menmen.
Sen kom min lillebror Edin hem då gick vi ut, jag var med min kanin, sen körde vi snöbollskrig, för vi inte ha något annat att göra..
Sen när jag kom in så satte jag mig framför datorn..
Om 42 dagar åker jag till spanien med fotbollslaget :D
Imorrn ska vi gå och ta nya pass, sen ska jag till sickla och köpa mat till bella och något annat sen kanske ett par jeans.
Snart blir det middag :D
Sen ska jag duscha och basta.
Men ha en bra kväll, kram från mig....

 Det här badet var kul fast jag hållde på att drunkna i strömen hehehe
 Här är Bamse jag var med han hos veterinären "stavning" För han skulle avlivas D:
 Här är godingarna från förra sommaren :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0