Min roliga dag (noot) Jo denna dag var okej :D

Hej!

Idag har jag gått i skolan som alla andra. Men det var inget speciellt. Sen efter skolan hända något pinsamt (säger inte)...........
Vi hae slöjd och jag ¨håller på med min kuddfodral. När jag kom hem år jag mellis och kollade på "Melrose place" Det var jätte bra avsnitt. Sen så sat jag och pluggade matte i typ en timma, sen var jag inne på sims 2 (boring) men hade inget att göra så det blev det.
Ikväll ska jag på träning klockan 19.50-21.00, lite sent men det är värt det..... På lördag kommer min moster det ska bli kul för då är de ju alla hjärtans dag......
Här kommer lite bilder

 ÅH Kolla hon målar mig.........

 Hon van "Top model" Men hon var ju också rätt så söt.......... Ps: men gillade mer analigh.

 Här kommer hon..............

 Ha det bra......... ooo tänk och få vara i ett exotiskt land.......... om fem-sex veckor åker jag till spanien........... (yes) ha det bra kramiz från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0