Min dag (rolig)

Hej skolan var "Boring" Men helt okej. Vi jobbade, och så hade vi gympa (handboll). När jag kom hem så var pappa klar med målningen i hallen. Mamma hade bakat bröd (mums). Jag åt en bakelse också. Sen spelade jag lite "sims 2
 livets historier" Sen så kollade jag på "Melrose place" Detta avsnittet var bra. Jag och Edina tog kort på oss sen här kommer dom

 Jag med edinas roliga kamera.

 Jag igen :D

 Jag och min lillasyster.

Snart ska jag duscha och äta middag, sen så ska jag se TOP MODEL FINALEN, Jag hejar på aneli "stavning"

 Hon är ju fan vinnare av dom alla, hon har allt som en modell ska ha.................... Det är typ den bästa modellen, håller tummarna för henne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0