Min dag och hjärtans dag.........

Hej!

Idag vaknade jag tidigt. För min lillasyster Edina skulle springa "Stockholmsmästerskapet" Jag och min moster, mamma, pappa. Vi kolla de hon kom till final och kom tvåa i hela stckholm, så hon är näst snabbaste tjejen i hela stockholm.
Sen var vi i sickla, och i nacka forum, fast jag köpte ju inget! Jag vill spara pengarna till "Spanien resan"'
När vi kom hem så började mamma laga middag, och jag var ute med min kanin.
Snart kommer våra kussiner, fast dom är på någon talang jakt dom båda ska sjunga om någon av dom vinner ska dom åka runt och turnera "stavning"
Vi ska sjunga sing star och de..........
Jag tror jag ska kolla på melodifestivalen, och på "The perfect man" 
Men ha en bra alla hjärtans dag......

 Ska sjunga sing star

 Ska ni också köpa en ros till eran "Mamma" ?

 Två shampo hjärtan :D
ha en underbart dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0