Min dag med grannen :D (och coolaste bilder)

Hej alla bloggare! Imorse ville jag åka till sickla, så jga ringde grannen om hon ville hänga med och hon svarade såklart "ja" Sen tog vi bussen till sickla. När vi var framme så gick vi in på "Gina Tricot" :S Se en annan tunika för 29kr :S
Sen så åt vi mat på "Macdonalds" "stavning"
När vi kom hem så gick vi hem till grannen och kollade på film sen var vi ine på datorn...........
Här kommer lite bidler jag gjorde nyss.

 En korossad spegel  på mig D: hahaah

  Cooolt jag är med i "Paris Hiltons" Skiva

 En bild på mig och Viktoria Beckham. "stavning"

 Ojjj vad collt han skissar mig :D

 Oj vem ser mig?????????

Nu ska jag äta middag, sen ska jag duscha och kanske basta......... Sen vet jag inte :D
Ha det bra.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0