Igårdagens cup :D Och min morgon

Hej!

Igår gick inte cupen som vi hade förväntat oss, (dåligt) Fst vi kämpade som jä... tigrar D:
Men vi åkte där ifrån klockan tio, så jag var hemma vid tio i elve sen så åt jag en pizza :D
Sen så läste jag till tolv :D heheeh
Och min lillasyster har ju pyjamasparty så hon hade sina kompisar här och dom fick.......
1: Baka egna pizzor.
2: Äta godis.
3: Sjöng sing star, spelade buzz.
4: Bertättade spökhistorier klockan tolv :D
5: Vet inte Jooo jsut dom bastade och åt tårta :D


Hej! Och godmorgon nu så har jag vaknat klockan tio över åtta, ska snart äta frukost.................
Lite senare kommer våra grannar, (www.klojs.blogg.se)  (www.saning.blogg.se) Det är mina grannar, dom är jätte snälla :D
Ha det bra
Och vi ses sen klojs och saning :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0