Hellu=Hello =)

Hej!

Idag har min skola-dag vart sådär. Vi hade lektioner och massor. Men sista lektionen var rolig, för vi hade kockskla vi gjorde rissotot "stavning" det var faktiskt gott. Sen när jga kom hem så kom jag på att jag glömde min svenska mapp för jag ska ha prov imorrn och behöver träna, så jag cycklade till skolan och hämtade den. Sen när jag kom hem åt jag en liten bulle "kaka" och en banan.
Nu så sitter jag framför datorn men ska logga ut för jag behöver värkligen träna.
Hmmm vet inte vad jag ska skriva, ska iallafall duscha ikväll. Men ha en fortsatt trevlig/rolig dag.

 En fin bild på mig,.................... "skoja"

 Och en till=ser lite uppstoppad ut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0