Hej min fredag :D

Hej, dagen har vart OK.
Jag har vart ute i snön med min kanin, sen så har jag sättit lösnaglar             Men man ser inte dom så bra, men jag satte dom för imorrn ska vi på 18-årsfest det är min kusin som har fyllt 18 och ska ha fest så det komme bli sent imorrn :D
Sen har jag städat rummet. Mamma har åkt till sickla jag skulle följa med men orkade inte, och så kollade jag på "Melrose Place" Detta avsnitt var jätte bra och spännande längtar tills nästa kommer. På måndag ska vi få en ny kille i klassen som heter typ Basmir?Hehhdeehhe
Nu ska jag snart ge mat till min kanin, sen blir det väll middag och sen lets dance, asså jag vet verkligen inte villka jag hejar på?...............
Äh vi får väll se..
Ha en bra kväll kram från mig.

ÅåÅå vad jag är sugen på..... hmmm...
 glass och vad mer joooo just det



 Ååå vad det ser härligt ut, det här är mina bästa frukter:D  (; ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0