Hej igen, igen!!!!!!

Hej som ni ser så har jga typ vart beroende jag har skrivit massor idag kolla lite ner. Men iallafall, nyss kollade jag på tv det var någon film som hette "Den galna professorn 2" Den var rolig, men fattade nästan inget. Nu gör mamam italienska köttbullar, man få väll hoppas att det smakar. Nu har ajg tändt ljus i mitt rum så det ska lukta gott. Och så sitter jag frmaför datorn nu. Ja juste jag var ute också med min kanin "Bella" Snart ska jag ge han mat. Sen vet inte jag vad jag ska göra mer. Man komme väll hitta på något. Vad har ni gjort idag.

Här komme lite bilder jag gjorde nu......
Jag gör kanske för mycket bilder men, tycker det är kul så........ Menmen.
 Ljuset.
Orkar inte ladda ner fler bilder, tycker det blir för många men kommer lfera imorrn. ha det skoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0