Hej en ny dag :D fats jag ska berätta lite om igår _:D

Hej igår vid halv sju tiden (kvällen) Så kom mina grannar hit för min lillasyster hade fyllt år och vi ksulle fira lite så vi åt kokosbollar gelehjärtan och marshmellos "stavning" Sen en tårta. Sen så hade vi kollat på melodifestivalen :D
Inga bra låtar var nästan med förutom "Alcazar" Vi åt chips och popcorn :D
Vi hade jätte trevligt :D

Idag vaknade jag klockan kvart i nio :D
Sen åt jag frukost (mums) Nu så sitter jag framför datorn :D
Min lillasyster edina har gjort en blogg den hetere (www.edinaaa.blogg.se) eller så var det (edinaaa.blogg.se) Någon av dom :D
Kolla in gärna denna blogg :D
Ha det bra skriver mer sen

 Yes snart är snön borta längtar så himla mycket till sommaren :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0