Ha en bra alla härtans dag :D

Godmorgon

Grattis på alla hjärtans dag...................

Hej imorse vaknade jag klockan sju på morgonen, för min lillasyster ska springa stockholmsmästerskapet inom friidrott. Men jag jag följde inte med men om hon kommer till final så ska jag kolla. Jag har ätit frukost sen kollat på tv. Så nu sitter jag framför datorn, min moster kommer idag och kanske mina kusiner, så vi ska väll hitta på något skoj.........
Åh just jag fick ett bälte till alla mina tunikor här kommer en bild.

 Så här tjock är den.........

 Så här ser den u framifrå........

 Alla hjärtans dag idag.........


 Idag blir det väll godis.......... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0