Grattis min älskade lillasyster (Edina) :D

Jamo hon leva jamon hon leva jamon hon leva ut i hundrade år, jag visska hon leva jag visska hon leva jag visska hon leva ut i hundrade år.......... Grattis Edina.
Hej imorse vakande jag för jag skulle gratta min syster, hon fick en kätte stor klubba (godis) Där det stog grattis, av mig och en 20kr (sedel) Hahahah.
Sen fick hon en bok, tvär tröjor från gina.....? Sen fick hon hundra kronor. Men hon kommer få flera presenter senare.........?????????
Nu har jag ätit frukost, jag börjar klockan nio idag (yes)
Kommer bilder på presenterna sen, och så kommer hennes kompisar imorrn för hon ska ha pyjamasparty då kommer dte bilder säker på festen.......... Men jag har ju cup och kommer inte kunna vara på festen fats det fortästter ju kanske hela natten........
Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0