Godmorning ::D

Hej alla morgon bloggare, Jag vaknade klockan halv åtta :D Sen å kollade jag på "Lilla huset i prärien" Den var jätte bra men sorlig så det blev några tårar D:
Sen ropade mamma om vi ville ha varm oboy med marchsemellos "stavning eheheh" Vi skrek så klart NNEEEEEEEEEEEJJJJJJJ. Hahahah skoja vi sa Jaaaaaaa! Sen åt vi frukost sen gick jag in på datorn. Vet inte vad vi ska göra idag, men pappa ska börja med hallen nu!!!!!!!!! Vi ska ju göra om hallen och måla den svart! (Skoja) Nej den ska vara vit :D
Lite bilder på min frukost, den var lite onyttig men så är det på helger.

 Min frukost, Dom här flingorna/puffarna köpte vi i kvantum för endast 10kr (billigt jätte billligt)

 Mmmm gott :D Gissa vad...................?????????


 Mina bilder som jag gjort :D Det står SNÖ

 Gissa vem jag eller min syrra??????........... Skriv en komentar..........

ÅÅÅÅ Villken fin prinsessa :D

Sista bilden på mig hejsejs mohahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0