Godmorgon

Hej alla bloggare!

Igår kollade jag på melodifestivalen, inga direkt bra/toppen låtar men helt OK! Sen kolla jag på "The perfect man" Med kusinerna, men det blev sent, den var till halv tolv.. Så jag kollade till halv tolv den filmen var jätte bra. Sen efter gick jag och la mig.

Jag vaknade idag klockan tjugo i åtta sen kollade jag på "Lilla huset i prärien" Den var bra. Sedan åt jag frukost. Snart ska min moster åka hem till "Kemima" (finland) Så sen vet jag inte vad jag ska göra,min uteträning är inställd D:
Men skriver mer om dagen senare.......  Min moster har flyttat til en större villa sa hon och dom har pool inomhus :D
Det här fick jag av min moster.....

 Det här är någonting till naglarna...... Sen fick jag ett line och ett par trosor.

 Och det här fick jag (duschgele)

 Den här köpte mamma till min engelska mapp, för den andra är sönder.

 Någon liten bild jag tog :D

Ha en bra dag så ses vi...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0