Fettisdagen :D

Hej idag har jag vart ute i friska luften, jag var med min lilla kanin "Bella
 Här är en bild på min lilla sötnos.
Sen har jag ätitn lunch.
Nu så sitter jag här och skriver igen på bloggen.
ÅÅÅ just jag har ätit en semla också...
 Det var jätte gott men jag tog bort mandelmassan för det är äckligt och så var det för mycket grädde :S
Nu kommer det komma lite biler från "Romme Alpin"

 Oj!!! Här kom det en bild från Kungsberget, det är jag och min kompis Emelie.
 Här är liften.
 Här är mamma när hon åker vi åkte en svart backe då   svart=brant backe
 Här kommer en till, jag tog med min mobil! Men jag tog få bilder och filmad mer
 Pappa och min lillebror Edin.
 Här är en sista bild, fast den är från kungsbeget.
Ha en bra fett-tisdag (ahahahah) Skoja :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0