En toppen dag, Pass, nacka forum, farmor, tandläkare :D

Hej! Denna dag har vart toppen först så åkte vi till nackapolis och skulle ta våra pass, jag fick se min bild menden var ingen bra "suck" Aja sen så åkte vi till nacka forum och åt lunch :D
Sen så stannade jag mamma och mina små-syskon där och pappa skulle till jobbet igen :S
Vi var inne på några affärer, först gick vi in i en affär som heter "Ur och penn" Där köpte jag ett jätte fint halsband för 30 kr (rea)
Sen så gick vi in på "New Yorker" Det var jätte mycekt rea men jag köpte inget på rean utan köpte en lång thirsit "stavning"   Den var jätte söt.
Sen så gick vi in på hm för jag ville ha ett par nya jeans, dom var jätte snygga sen ville jag ha en blus emn hittade ingen D:


 Det är sturör och kostade 400kr ;D
Sen så ville Min lillebror till jamjam (godisaffär) så vi köpte lite godis.

 MMmm
Sen gick vi till våran farmor vi fikade där, sen så gav min farmor en...............................

 500 kr, jag åker ju till spanien och hon ville ge. Puss på henne :D

Sen gick vi en sväng till kusserna (kusinerna) och vi kolade på Camp Rock fast vi såg inte hela men den var bra.
Sen skulle jag till tandläkaren dom skulle kolla in mina tänder sen gav hon mig en......

 JAA :D
Nu så är jag hemmaoch är inne på datorn, sen ska jag väll plugga "måste"
Ha en fortsatt bra kväll, kram från mig och bloggen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0