En rolig/spännande dag

Hej! Bloggen........

Idag har skolan vart sådär, jag har iallafall inte gjort något speciellt.
När jag kom hem så var pappa klar med hallen. Jag åt mellis och kollade på "Melrose place"
Sen har jag gett mat till min kanin.
Och en till pinsam sak i skolan när jag skulle hem, fast det var ju inte direkt pinsamt men roligt.
Imorrn är det "Alla hjärtasn dag" Min moster kommer och mina kusiner så vi ska fira det........
Och i dag är det "Fredag 13" Ojjj en oturs dag, hoppas det inte händer något med mig men det hände det..........

Nu ska jag se snart lets dance.

Ha en bra kväll, många kramar från mig (www.iizabeelle.blogg.se)

 Eftersom jag har tandställning ska jag försöka att inte äta godis :D

 En fin alla hjärtasn dag bild :D

 Här är det en liten bild till er..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0