En helt vanlig dag :D

Hej!

Idag har det vart en helt vanlig skoladag :D Inte har jag gjort något speciellt, men jag har haft elevrådet :S
Skolan har jag precis vart som vanligt.............. Ohj just jag hade svenska prov det gick toppen.

Sen när jag kom hem så hade mamma bakat muffins för min lillasyster (Edina) Fyller år och då har mamma bakat :D
Jag  vet vad min lillasyster kommer att få men det får ni veta imorrn..................... (Hemligt)
Sen ska ju hon ha fest på frdag (pyjamasparty) Fst jag kommer inte kunna vara med för jag har cup hela kvällen,om vi går till final så så spelar finalmatchen klockan (23.15) :s
Men nu har jag gjort läxorna. Nu håller pappa på med  hallen för vi ska ju bygga om den också :D
Snart ska jag ge mat till Bella (kanin) :D

 Min lillasysters spegel .D Hon köpte den från ikea .D

 Oc jag med.........................................

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt du är :D

2009-02-04 @ 17:07:42
Postat av: mickan

fin bild på dig

fin blogg

kolla gärna min www.klojs.blogg.se

2009-02-04 @ 18:45:43
URL: http://klojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0