En bra dag :D

Hej idag har jag ju vart i siolan som alla andra :D

Sen när jga kom hem så hade Edians kompis mamma vart här! Hon hade bakat en kaka till oss (snällt plus gott)
Sen kollade jag på tv, sen har jag inte gjort något mer! Snart ska jag äta en god middag.
Sen blir det ju tårta plus presenter till Edina.
Jag kommer få en dator till mittt rum idag eller dte är vår gammla bärbara Edina ska få en sing star skiva :D
Sen en helt ny bärbar dator. Fast det vet hon inte änn :D Hahhaha
Så den här dagen kommer vara funny :D
Det aknske kommer bilder på tårtan och allt annat. Nu när jag kommer ha datan i mitt rum så kanske jag kan ta kort på mitt rum :D
Ha det bra kramar från mig :D

MMMM Damsugare (en bit (Delicato)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0