Sista inlägget<3

Vet inte om ni kommer att orka läsa detta inlägg men jag måste skriva, för jag kommer inte att skriva mer idag och inget imorrn.
Idag ska jag och min lillasyster till farmor vi ska sova där för sen ska vi till våra kusiner och fira jul där, de bor jätte nära varndra. Som sagt vi ska dit och baka lite, sen ska vi städa farmors lägenhet... och fixa julklapparna där. Sen ska jag bada bubbelbad och fixa mig fresch tills på torsdag :)<3

Sen på torsdag ska jag och lillasyrran till kusinerna ungefär klockan 14.00 där ska vi börja fixa maten och lägga klapparna under granen och massa annat XD

Och ofc ska ni få tusen bilder :)<333 jag lovar er!


I Want Summer <3

Puss på er alla som läser min blogg så ses vi på fredag, och då får ni bilder på vad jag har fått och massa annat :)<33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0