Mina två dagar (a) <3

Hej kunde inte skriva igår kom hem klockan 23.30 sen så var jag uppe och fixade alla mina julklappar så jag gick typ och la mig vid 1 tiden men jag var faktiskt inte trött, haha :)

Torsdag<3
Som ni vet så var jag ju hos min farmor och vi hade det jätte mysigt, vi bakade godis och badade bubbelbad och massa annat :)
Nu ska ni få som jag tog i torsdags<3

Ett julkort jag gjorde till farmor sen lite tomteskum köpte vi till henne :)<3


Sen satte vi igång med att baka (rock and road) typ haha <3


Ett hjärta <3


Sen var det dags att bada och fixa sig frääsch! <3


Massa hjärtan i badet...


Sen hällde jag i några pälor, hehe


Och en blomma...


Sen målade jag naglarna, och sen var det bara att hoppa i säng och sova fast man vaknade typ tre på natten och var pigg :) <3 haha

Fredag <33
Denna dag började då med att vi var hos farmor och fixade oss sen gick vi till våra kusiner och började fixa julmaten osv..
Det var en bra dag :)
Nu får ni bara två bilder för jag pallar inte att ladda upp alla.

Julgranen :)<3




Strax får ni reda på vad jag fick i julklapp och det blir bilder :) <3
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0