Finns inga ord för detta!

Jaag är så himla glad!!
För vi kom vidare i cupen (a) <3333333

Första matchen var mot AIK och den blev 1-1
Andra matchen var mot bele och det blev 0-0

Tredje matchen vann vi mot huddinge med 2-1

Sen så var vi tvungna att köra straffar mot AIK och det gällde vinna eller försvinna, jag moa och elin skulle lägga straffarna..
Första straffen satte moa och det blev måål :)
Sen satte Elin straffen och missade :(  men det var bra :)
Sen skulle jag sätta en straff och då gällde det om jag skulle sätta den straffen skulle vi gå vidare och jag satte den, och typ alla tränare hoppade runt, faaan vad skööönt :) <3 är så glaad..
malin vår tränare började typ gråta, haha :)



VI SKA FAAN TA OCH VINNA HELA SKITEN








LITE GAMMLA BILDER FRÅN I SOMMRAS <3


Kommentarer
Postat av: klojs - en blogg värd att läsa

hej!

hade du cup på lörda-söndag eller kunde ni?<3

2009-12-28 @ 19:39:09
URL: http://klojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0