Shopping -Glad/Arg

Hej!
Jag har vart och shoppat i sickla med mamma och Edina, vi hade det jätte bra där. Vi var inne på Gina Tricot,  H&M, VerModa och massa andra. Men när vi var inne på H&M så kom det en man och frågade lite frågor om nya H&M jag svarade och han skrev ner. Sen när vi pratat klart ger han oss rabbat kort på H&M så jag mamma och Edina fick 150kr i rabbat, det var ju as bra tänk att bara stå och babbla med honom i två minuter sen få 150kr :)
Men ni kanske undrar vrf jag skrev Shopping - Glad/Arg?
Det var för att nu när jag kom hem märkte jag att min VeroModa påse var borta så jag har tappat bort min påse i sickla och jag är så j**la arg!!!!!
Menmen :)
Detta köpte jag.

Linne - H&M -60kr


Trosor -H&M -100kr


Mascara -H&M -135kr


Skor -Skopunkten -49kr


Skor -Skopunkten -199kr

Detta var mitt fynd :=)
Men jag ska med min kusin nästa vecka och shoppa igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0