Min älskade lillebror kom hem <3

Som ni vet har min lillebror och hans kompis Charlie vart i eskilstuna i en djurpark. Han har vart där hela dagen :)
Han berättade att dom kollade på massor av djur t.ex. tigrar hajar mm. Sen så hade dom åkt massor av karuseller (berg och dalbana) sen badat i pooler och åkt vattenbanor plus ruchelkana för endast 120kr. OMG FATTA billigt för allt detta :)hahaha.
Men när han kom hem hade han köpt en liten present till alla!
Jag och edina fick två bigga remmar :)
Mamma hade fått en lite tiger ogssedjur :) och pappa.
sen köpte han till sig ett gosedjur.

Naaaw! Kolla vad söta. Den vita är mammas :)


Min rem ser ni hur tjock och stor den är!? :)


En närbild :)

Detta är det sista inlägget för nu ska jag mysa med familjen och kolla på VM :)
puss

er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0