Godmorgon

Hej alla jätte snälla och gulliga bloggare.
Idag vaknade jag klcokan åtta, snart ska jag ut och klippa gräsmattan, hahaha.
Just det byggarna har fixat klart våra plattor, så det är jätte snyggt nu.
Idag kommer jag att skirva om när jag var i Bosnien.
Igår blev jag stucken av en geting, det gjorde lite ont. Sen igår fick jag reda på att mina kusiner har haft inbrott när dom var i marocko, tjuvarna snodde deras stora plasma tv och fyra datorer, och min kusins dator kostade 12.000.



Jag izabelle gillar inte dig (geting)



www.iizabellee.blogg.se


Kommentarer
Postat av: klojs - en blogg värd att läsa¨

OJ!

2009-08-03 @ 10:27:25
URL: http://klojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0