Efter träningen

Hej!

Nyss hade jag träning, det var helt en OK träning. Sen kom man hem och ät pannkakor, och så har man tagit en varm/kall dusch.
Nu så ska jag väll kolla på tv.
Jooo just det jag glömde säga att vi har vart och kollat på mobiler för mamma och pappa tyckte jag borde få en för jag har vart så DUKTIG, hahaha.
Så jag ska få en ny mobil men pappa ska beställa den på internet så mobilen kommer om 5 -6 dagar, LÄNGTAR.

Jag håller med Emelie om att denna låt är super bra ;)



Detta var nog sista inlägget :)
Men vi ses imorrn.

PUSSSS

Kommentarer
Postat av: emilia

tack jag ska få en kanske när jag fyller år kan vi får

se den sän på bloggen??

2009-08-05 @ 21:47:42
URL: http://saning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0