Världens gulligaste

Hej! Igår kom ju mammas bror, dom hade ju fått en pojke, oh det är ju vår lilla kussin. Han är så söööt!!!!!!!!!! ilove him.
Och sorry att jag glömde skriva igår!! Men ssen kom våra andra kussiner, vi var på IP sen så kollade vi talang 2009, men tyvär så kan man inte emelie och sofia och fler :( syynd.
Aja vi gick och la oss jätte sent, sen så vaknar man klockan kavrt över sju, för lilla kussinen är häär.
Idag ska vi åka till gammal stan och promenera kanske köpa något!!!
Sen så vet jag inte, nu ska ´jag hoppa studsmatta..
Just det vår granne ha börjat skriva i sin blogg!!!
Aja vi ses sen, och så ska det komma bilder på min kussin..
Kommer fler bilder sen, härär flyplanet när vi skulle åka till spanien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0