Suuur

Hej!
Nu är jag så himla sur för att det finns råttor på vår och grannarna's tomt. Asså det stöör mig skiit mycket!!!!!! Nu vill mamma och pappa att jag ska bli av med min kanin! Men neej det vill jag inte.
Asså dom springer inte i huset utan nära min kanin och deras kiosk (grannen) solvej.
Jag hatar dom j*v*a råttorna...........................................................



Men en grej ska jag säga fast jag hatar dom som var en av dom söt den hade jätte stora svarta runda ögon och liten (pytte) liten brun kropp

Aja ha det så bra,för nu så har grannarna sättit dit råttmedel så dom ska döö (hahahah) neee skoja, men vem vill ha råttor på sin tomt?
Inte jag


Kommentarer
Postat av: celineee ♥

Hoppas du har kvar din kanin :)

Dö råttorna döö! xd

2009-04-13 @ 18:51:34
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad obehagligt med råttor, usch och stackars er.. Ha det så bra och hoppas att ni snart blir av med de små rackarna :) KRAMIS!

2009-04-13 @ 18:55:18
Postat av: Emelie ♥

varför vill de att du ska bli av med kaninen för? :(

2009-04-13 @ 20:02:18
URL: http://emelienilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0