Pollen plus sommar

Yesssss äntligen börjar det kännas som sommar!
Och jag har blivit jätte pollen allergisk, man bara sitter här och snuvar ;(
Menmen om man har det så har man. Åker till spanien om tre dagar, yeah lääääääääängtar as mycket :D
Tänk att bara få köra fotboll, sola och bada, åka till stan och bara njuta. Men jag kommer inte längta hem kommer bara att njuta av hur varmt det är :)
Imorrn har jag träningsmatch mot Hammarby. Jag ska börja packa imorrn :)
Nu ska jag, hmmm sticka min halsduk. jag vet inte vrf jag började göra en vintergrej men det spelar ju ingen roll.
Idag är det ju Talang 2009, det ska bli kuuuul , edin's kompis ska sova här och det det.
Men ha det bäääääst, så ses vi senare.Pussssssss
//izabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0