Mening :?

Hej jag undrar varför det är någon emning att gå kolla på eld som brinner på pinnar? Hahahah asså jag fattar inte de är som att vi tänder eld så ska alla komma och kolla!!!!!!!!

Iallafall snart ska vi gå till majbrasan elelr ska jag kalla det aprilbrasan :)

Som ni vet så ska jag bara säga att (www.klojs.blogg.se) hon är på sitt landställe om ni skulle kolla in i hennes blogg och undra vrf hon inte skriver!
 
Jag tycker så synd om dig Vendela  att du missar göteborg :( Krya på dig!

Aja nu ska jag dra till brasan puss puss ;)

 :)

Kommentarer
Postat av: vendelaa

jaaaa :( jäätteäckligt ..

tack sötnos, vad gullig du är ! :)

2009-04-30 @ 19:15:03
URL: http://vendejla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0