Laga frukost

Hej! I´dag var det jag som fick vakna halv sju för att laga frukost till hela familjen!!!!! Jag brukar inte göra det emn den här veckan ville min mamma att jag skulle!!!!
Nu ska jag snart bädda sängen och sen klä på mig! Ååå just idag skulle jag ha vart med Emelie men jag ska åka någonstans............................


Men nu måste jag gå och fixa mig har gympa nu på morgonen :////////

Aa men här bjuder jag er på en liten söt kanin :)


() ()

(oo)

(uu)

(UU)
Är den sööt? Jag tycker den inte är så sööt men pytte lite: Hahahahah (a)


Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

haha sådär, ser ut som en emo kanin :)

2009-04-29 @ 07:13:49
URL: http://emelienilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0