Imorrn åker jag!

Hej! Åt nyss middag :)
Mina syskon hoppar i studsmattan, fast jag vet inte om jag orkar?
Men nu har jag precis packat det jag behöver! Fast kamerna måste jag hitta,och ta fram kläder till imorrn.
ÅÅÅÅååå jag eh nervös, liksom flyplan (usch) läskigt tänk om vi kraschar men tääänk inte på det! :(
Aja det ska bliii så kuul, sola bada spela fotboll åka till stan vad mer kan man önska sig med sina bästa vänner <33333
Dom betyder allt mina fotbollskompisar finns inga bättre :) Älskar err <333
Aja ska fortsätta packa lite till! Ha det bääst :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Faan vad fiint skrivet till dina kompisar :)

2009-04-05 @ 19:57:21
Postat av: johanna

TACK GUMMAN I LOVE YOU TOO !

haha typ hej jag tar åt mig mest av alla (a)

hahah nej men faam vad kul det ska bli izzaaaa !<333

2009-04-05 @ 22:36:31
URL: http://yoeyoe.blogg.se/
Postat av: vendelaaa

izza sötnos !

vi älskar dig med :)

2009-04-06 @ 11:14:10
URL: http://mochv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0