Hahaha

Heheh kollade just på "HJÄLP jag är med i ett japanskt tv program"
Hahah det var ju as rolig, asså programledaren i japanska programet var ju fan typ inte riktigt klook! Han skriker och massor.
Nyss var jag och hoppade studsmatta med syrran, heheh det var så funny.....
Nu så sitter jag i mitt rum och år nyss apelsiner oh glass....
Nu ska jag fortsätta emd matten, har faktiskt jobbat i en timma idag och har kommit snart till diagnosen...
Fast jag kollde en/två gg i facit men det var för jag inte kunde, och att mamma och pappa inte var här!
Sen kunde jag allt :) hahah skoja.. :)
Men nu ska jag fortsätta haaaa det sssååååå bäääst...
Just vi ska kanske till spanien eller italien nästa år emd fotbollen (asså fatta vad kuuul)
Det kommer snart en ny design som emelie hjälper mig!!!!!
Aja puss på er alla
 Läääääängar!!!!!!! Så j*v*a mycket.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0