Godmorgon :) Pluss många bilder

Hej idag vaknade jag prick åtta.....
Sen kollade jag på Melrose place! Det var ett bra avsnitt :)
Iallafall så vid frukosten så pratade vi om vad vi ska göra idag, jag vill åka till sickla eller nacka forum och shoppa...
Vi hade tänkt cykla till sickla sen shoppa där, man är väll lite miljövänlig då :)
Mamma hon vill till blomsterlandet för att köpa blommet till trädgården..... Min lillasyrra vill cykla till sickla,,,,, så vi får se vad det blir..
Idag ska jag också vara ute och sola hoppa studsmatta, kela med min kanin!
Men nu måste jag fixa mig för dagen...

Förlot att det kommer typ inga BILDER när jag skriver men jag orkar inte men idag får ni heheh jätte många bilder :)
Från spanien :)
 Från flyget kolla det är moln vi är över :) Wihheee
 kolla molnen
 Shiit kollain :D
 Kaktus
 En lång kaktus
 poolen
 Poolen igen :)
 Kaktusarna tillsammans.
Apelsinerna vi plcokade och åt fast dom var sura.
 Min frukskål jag gjorde i hottelrummet..
 Havet min drööm plats :)
 Kolla asså det var as stora vågor :)
 Kolla så fiint..
 kolla in..

 åååå.

Inne i flyget :)
AJA NU FÅR DET RÄCKA :) AHAHAH



Kommentarer
Postat av: mickan

fina bilder

men vädret verkade inte så bra

2009-04-26 @ 09:56:26
URL: http://klojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0