Efter träning :)

(Jag bjuder en bild på mig hehehe)
Hej jag kom hem från träningen för ett år sen!!!! Nej jag bara skoja men jag kom hem för 45min.
Mamma hade lagat lasange det var gott! Sen har mamma och pappa köpt ny solstolar som vi ska ha på balkongen! Jätte fiina!!!!!!!
Sen har mamma bytt gardiner typ överallt!!!!!!!!!!!
Men jag har blivit shoppingsugen nu!!!!!!! Jag vill shoppa massor av saker men mamma typ säger hela tiden att bara köpa det man behöver och inte slösa pengar för jag är en slösis fast jag har förbättrat mig :)
Nu ska jag snart duscha sen ska jag väll kolla på spårlöst asså jag gråter hela tiden jag ser den :( Hhahaha..
Imorrn ska jag och emelie till sickla för att shoppa jag frågade henne nyss!!!!!!!!!
Jag ska leta efter ett par shorts till sommaren.... Sen ska ja vell leta efter något annat, jag måste bara in på gina tricot :)
Nu ska jag kila ska plugga matte och kolla på tv'e sen! PUSS
 Det här är jag inne på!
 Så här ser min dator ut :)

Kommentarer
Postat av: mickan

fin bild på dig

2009-04-27 @ 20:07:43
URL: http://klojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0